بررسی عملکرد بهترین مشاوران تحصیلی و کنکور توسط تحلیلگران آموزشی

حتما به این نکته توجه داشته باشید که شرط لازم و اولیه برای موفقیت در روش تست زنی، تسلط به مباحث کتاب درسی است. با توجه به این موضوع رویکرد منطقی این است که حتما از قبل در مورد رشته مورد علاقه خود به خوبی فکر کرده باشید. مجموعه ای که چند سال پیش توسط جمعی از دبیران ممتاز شهر تهران و با نگاهی مفهوم محور به دروس کنکور تولید شد هرچند آن پروژه ی موفق دیگر ادامه نیافت اما آقای میرصادقی با ایجاد یک پانسیون مطالعاتی به کار خود در زمینه مشاوره کنکور ادامه داد. لذا دانش آموزی که رشته تجربی را انتخاب می کند حتما برای رسیدن به موفقیت ، به تمام مباحث این رشته علاقه داشته باشد نه اینکه تنها به دروس خاصی از مجموعه دروس گروه تجربی علاقه داشته باشد. بدین ترتیب با تلاش فراوان مجموعه ای از بهترین مشاوران کنکور تجربی در ایران را در اختیار دارد.

یکی از مهمترین اهداف خدمات مشاوره کنکور تجربی و بهترین مشاور کنکور تجربی ایجاد انگیزه و تشویق به تلاش و پشتکار مستمر است. در همین ادامه قصد داریم به بررسی مهمترین نکات برای پیدا کردن بهترین مشاور کنکور تجربی بپردازیم. مهمترین هدف مشاوره کنکور تجربی، تعیین هدف، شناسایی داشته ها و توانایی های دانش آموز و راه رسیدن به آن هدف است. بهترین مشاور کنکور تجربی با در نظر گرفتن تمام عوامل مختلف از جمله منابع آزمون، مدت زمان مانده تا زمان کنکور، روشهای مطالعه، توانایی های علمی دانش آموز، هدف تعیین شده و طبق روحیات فرد اقدام به برنامه ریزی دقیق و کامل می نماید. در نتیجه نمی توان در این مسیر از ده ها مشاور مختلف و چندین شیوه مشاوره ای گوناگون بهره برد و خود را در مسیر هر موجی قرار داد. بسیاری از مجموعههای فعال در زمینه مشاوره تحصیلی و مشاوره کنکور به دلیل تغییرات صورت گرفته در کنکور سراسری و سختتر شدن سوالات کنکور، خدمات دیگری را نیز منحصراً به متقاضیان شرکت در کنکور سراسری ارائه میدهند و داوطلبان میتوانند بر اساس شرایط مالی و اهداف خود از این خدمات برای کسب رتبههای درخشان در کنکور استفاده نمایند. دیجی کنکور با سالها تجربه درخشان در خدمات مشاوره کنکور تجربی، ریاضی و انسانی به دانش آموزان کارنامه موفقی را از خود بر جای نهاده است.

آقای آزموده کارشناس آموزشی معتقد است: « کسب سه رتبه نخست کشوری در کنار دهها رتبه تک رقمی و دو رقمی رشته های ریاضی و تجربی توسط شاگردان این دانش آموز سابق دبیرستان البرز او را به مشاور کنکوری قدرتمند و دست نیافتنی تبدیل کرده است. اما آن تعداد معدود رتبه های سه رقمی اش معتقدند برنامه های درسی او در کنار انگیزه های بسیار خوبی که به شاگردانش می دهد از ویژگی های بارز اوست. بارز ترین ویژگی های مثبت یک مشاور! آقای نیکخو باید به این نکته دقت کند که اینروزها دانش آموزان دل خوشی از این موسسات ندارند و حضور این مشاور با سابقه در چنین موسساتی جایگاه او را تا حد فروشنده بسته های آموزشی کنکور تنزل می دهد. آقای سرورپور در حال حاضر دفتر مشاوره خصوصی خود را دارد. محمد دانشجوی مهندسی عمران دانشگاه علم و صنعت می گوید: « آقای سرورپور خیلی مهربان و دلسوز هستند و همواره در سخت ترین شرایط هم کنار شاگردانش می ماند. از مهم ترین عوامل، بهره گیری از مشاوره تحصیلی مناسب و استفاده از برنامه ریزی کنکور اصولی و منظم می باشد. 1- مهم ترین ویژگی های یک مشاور کنکور مناسب چیست؟ یک مشاور حرفه ای کنکور رشته تجربی چه ویژگی هایی دارد؟

باید بداند که بهداشت حرفه ای با بهداشت عمومی و محیط زیست چه تفاوت هایی در واحدهای درسی دارد. بهترین مشاور انتخاب رشته کنکور هر کسی که باشد باید بداند که با هر رتبه ای چه شانس هایی از قبولی وجود دارد و بهتر است که روی چه رشته هایی سرمایه گذاری کرد و چه رشته هایی را از دور خارج کرد. یک دلیل که مشاوران تحصیلی، بیشتر کنکور سراسری و به خصوص تجربی را انتخاب می کنند این است که درآمد بیشتری دارد و تقاضای بالاتری هم برای آن وجود دارد. البته تعهد خدمت پذیرفته شدگان این سهمیه به میزان دو برابر مدت تحصیل می باشد و امکان تغییر رشته و انتقالی نیز برای این افراد وجود ندارد. دانش آموزان دبیرستانی، داوطلبان پشت کنکوری، دانشجویان انصرافی دانشگاه ها، افراد میانسالی که سودای ادامه تحصیل دارند و… شخصی که خود جزو نفرات برتر کنکور است، تمام مراحل مطالعه، روشهای درس خواندن هر یک از دروس، استرس های شب امتحان، بی خوابی های و سختی های مطالعه، روشهای تست زدن، مدیریت آزمون، منابع آموزشی برتر و نحوه برنامه ریزی صحیح و دقیق را با موفقیت پشت سر گذاشته است! برنامه ریزی دقیق روزانه، هفتگی، ماهیانه و بلند مدت برای دانش آموز خود تنظیم و روند پیشرفت تحصیلی وی را کنترل نماید.

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تماس با ما