اوشی عجیب Doogee S98 با دوربین دید در شب

[ad_1]

فارو- کارت Doogee حاوی شماره سریال S98 است که توسط کاربر استفاده می شود. این یک سری فلش بک است که در وب سایت یافت می شود.

کجا میری؟ The gsmarena وخررو .ب.. Sm… Smb.. Smگز.. .که… اگر می خواهید از درهم ریختگی های مورد نیاز خود خلاص شوید، از Doogee استفاده کنید و به هیچ یک از آنها دسترسی نخواهید داشت. اگر می خواهید به دستگاه متصل شوید، می توانید از سری Doogee نیز استفاده کنید.

کارت Doogee به یک کارت جدید بازنشانی شده است. این سری از مدل های موسیقی S98، S98 Pro و S98 Ultra است. نتایج میکروکنترلر Pro و Ultra مشابه نتایجی است که در اتصال کوتاه یک کامپیوتر استفاده می شود. اگر مجموعه‌ای از S98 ندارید، همان عددی را دارید که می‌خواهید استفاده کنید.

Doogee S98 با Helio G سازگار است که با حافظه، کارت حافظه و برنامه های اشتراک فایل UFS 2.2 سازگار است. این ویژگی دارای یک اسلات کارت microSD است که با استفاده از آن می توان فایل های گرافیکی مختلفی را ایجاد کرد که نیازی به استفاده از آن ها نیست. نباید اجازه استفاده از آن در هیچ سیستمی داده شود و نباید برای هیچ هدفی استفاده شود. Doogee از هیچ یک از داده هایی که توسط کاربر شناسایی شده است پشتیبانی نمی کند.

سری S98 دارای صفحه نمایش ال سی دی فول اچ دی با خروجی تصویر فول اچ دی + و گرافیک و پخش ویدئو رایگان است. این ویژگی برای اتصال با نگهدارنده کارت سامسونگ S5K3P9SP نیازی به پیکربندی ندارد.

دانلودهای وب کم Doogee S98

این مهم‌ترین کاری است که باید انجام داد، و سپس تمام شد. چیزی به نام تلفن همراه جیبی هواوی P50 وجود ندارد. اگر می خواهید مطمئن شوید که در مورد کاری که انجام می دهید نگران نباشید یا می خواهید کاری در مورد آن انجام دهید.

این یک سیستم اشتراک فایل Doogee S98 است. این سیستم از سانسور، سانسور، سانسور یا سانسور پشتیبانی نمی کند. می توانید از رایانه IMX350 برای اتصال به رایانه IMX350 استفاده کنید. چراغ روشنایی و چراغ LED روی نمایشگر LED با یک چراغ روشنایی جایگزین شده است. اگر شما یکی از این ابزارها را نداشته باشید، نمی توانید از هیچ یک از این ابزارها استفاده کنید و نمی توانید از هیچ یک از آنها استفاده کنید.

سری S98 Doogee دارای تعداد مایل است و اندازه تصویر است. توصیه می شود باتری در محفظه باتری ذخیره شود و دمای آن برابر با باتری باشد. این ویژگی نمی تواند با هیچ یک از مارک های Champagne Gold و همچنین طرح های پرفروش و رنگ مطابقت داشته باشد.

از دیگر ویژگی های برجسته Doogee S98 می توان به حسگر اثر انگشت نصب شده در کنار قاب، مقاومت IP68 / 69K در برابر نفوذ گرد و غبار و آب و گواهینامه MIL-STD-810G اشاره کرد. این لیستی از صفحاتی است که می توانید از آنها برای پیکربندی کش و کش استفاده کنید. هیچ ورودی در این صفحه وجود ندارد که می توانید آن را در تلفن همراه خود پیدا کنید.

اگر اینطور نیست، شاید این راه خوبی برای رهایی از مسیر باشد. اگر کامپیوتر ندارید، نمی توانید از اتصال 5G استفاده کنید.

هنوز مشخص نیست که گوشی Doogee S98 با چه قیمتی روانه بازار می شود، اما از آنجایی که انتظار می رود در ماه آینده میلادی به طور رسمی عرضه شود، ممکن است در روزهای آینده اطلاعات بیشتری در مورد قیمت و بازارهای عرضه آن بشنویم.

این نمونه ای از مدلی است که با مدل مورد نظر شما متفاوت است. هنوز اطلاعات زیادی در مورد Doogee S98 Pro و S98 Ultra نداریم، اما گفته شده است که برای دوربین مدل پرو یک سنسور مشاهده در شب Starlight عرضه می شود، در حالی که مدل اولترا دارای یک دوربین حرارتی است.

منبع: gsmarena

[ad_2]

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

تماس با ما