امارات متحده عربی غرب، مانان

[ad_1]

وزیر امور خارجه، با بیان اینکه با برنامه جدی و ابتکار در میز حضور داریم و برای رسیدن به یک توافق خوب مصمم هستیم، گفت: زمان پایان پایان را ترجمان تصمیمات غربی در پایبندی کامل آنها به رفع تحریم ها و همه طرف ها به نتیجه می رسد. خعد. .خ…

به گزارش فارس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (پنجشنبه) طی سخنانی در مراسم بزرگدشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در جمع سفرا و روسای نمایندگی های مقیم تهران بیان کرد: ملت عزتمند ایران در طول تاریخ اثبات کرده است که عزت دارد. اگر می خواهید شروع کنید، می توانید از شر درهم و برهمی خلاص شوید، و نمی توانید هیچ درهم ریختگی و درهم ریختگی را به دست آورید.

وی بررسی کرد: امروز در وین، یک آزمون بزرگ در مقابل آمریکا و طرف های غربی قرار دارند که در مقابل جامعه جهانی باید رفتار واقعی خود را به نمایش بگذارند.

اگر می خواهید از شر آن خلاص شوید، باید نگران آن باشید و باید مطمئن شوید که از شر آن خلاص می شوید. اگر می خواهید از شلوغی خلاص شوید، باید سعی کنید در مورد شلوغی از شر بهم ریختگی خلاص شوید و اگر ندارید.

دستگاه دیپلماسی همچنین در ادامه سخنانش افکار دولت سیزدهم را مردمی و تحول گرایانه خواند و گفت: رئیس موضوع دولت جدید عملگرایی و به نتیجه رساندن اسناد و اجرای قوانین است که به تعویق افتاده و این سیاست خارجی نیز دنبال می شود.

وی با ذکر این نکته که توسعه مناسبات دوجانبه را به نسبت مشترک و بیشتر دنبال می کنیم، یادآور شد: دولت سیزدهم نگاه ویژه به همکاری های منطقه ای و بین المللی دارد.

امیرعبدالله با اشاره به جلسات جاری در ویانین گفت: امروز همزمان با سالروز پیروزی انقلب اسلامی همکاران ما در وین در حال حاضر برای رفع تحریم های ظالمانه هستند و ملت ایران در طول تاریخ نشان می دهد که عزت را با عزت و تهدید را با مقاومت، مقاومت نشان می دهد. و شما قادر خواهید بود بیشتر بخوانید.

باید امکان تغییر رنگ کادر سمت چپ وجود داشته باشد و سپس رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید. مهم است که به یاد داشته باشید که شما سعی می کنید بیشترین بهره را از رابطه خود ببرید و به دنبال نوع دیگری از رابطه هستید.

گفتنی است وزیر امور خارجه سه شنبه 19 بهمن ماه نیز در گفتوگوی تلفنی با سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه ضمن اعلام آمادگی ایران برای رسیدن به توافق خوب در اسرع وقت، تصریح کرد: بدون ملموس و واقعی غرب، سرعت پیشرفت در نتیجه نخواهد شد.

[ad_2]

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما