آخرین و جدیدترین اخبار رتبه بندی و افزایش حقوق معلمان در سال 98 و 99

حالا سبد ارز دیجیتال، همین ارزهایی است که ما در کیف پول خود نگهداری میکنیم. گروه استانها – وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه اعتبار ۲۰ پروژه کلیدی کشور با تأمین مالی از بازار سرمایه تأمین میشود، گفت: یک و نیم سال برای دریافت مجوز این امر، دوندگی کردیم، اکنون برای ۳ پروژه مجوز گرفتیم و سعی میکنیم امسال عملیاتی کنیم. فرش دستبافت ایرانی هنری کمنظیر است که در سالهای گذشته ارزآوری فراوانی برای کشور داشته است؛ هنری که این روزها حال خوشی ندارد. استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه مرز ایران و ترکیه، مرز صلح و دوستی است، گفت: با توجه به افق تعیینشده برای تجارت ۳۰ میلیارد دلاری بین دو کشور، استانهای مرزی ایران و ترکیه میتوانند سهم مهمی در تحقق این چشمانداز داشته باشند. اخبار استانها – به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز ، فرحناز رافع در آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه آذربایجان شرقی که با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن پتروشیمی تبریز برگزار شد، با تاکید بر اینکه ترویج هنر-صنعت فرش، یکی از جلوههای اقتصاد مقاومتی است، اظهار داشت: نام تبریز با فرش در ایران و جهان پیچیده است و این شهر باید در این حوزه مورد توجه قرار اخبار جدید در مورد رضا ضراب – صفحه وب پیشنهادی https://rinser.ir – – روی این وب سایت کلیک کنید – گیرد.

اخبار جدید خودرو

نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز دامداران ما در حوزه انتخابیه گناباد و بجستان با مشکلات جدی مواجه هستند و لازم و ضروری است که وزارت جهاد کشاورزی از دامداران در بحث تامین نهادهها حمایتهای لازم را به عمل آورد و نهاده در اختیار آنها قرار دهد. آفتابنیوز : آیدین روشن امروز صبح (دوشنبه، ۱۶ فروردینماه) درگذشت. مراسم خاکسپاری آیدین روشن فردا (سهشنبه، ۱۷ فروردینماه) در آرامگاه وادی رحمت تبریز برگزار میشود. خبر ناخوشایند برای مستاجران/ ثبت نام در کدام شهرها منتفی است؟ با اوج گیری مجدد شیوع بیماری کرونا در کشور، یکی از درخواستهای مردم از مسئولان، تلاش برای افزایش ارائه خدمات به شیوه غیر حضوری است. او افزود: در صورت اعلام شرایط جدید از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا برای سفرهای نوروزی پروازهای فوق نیز طبق آخرین شرایط اعلامی از سوی این ستاد تغییر خواهد کرد. گروه استانها – رئیس مرکز ملی فرش ایران از کوچ تعداد زیادی از رفوگران صنعت فرش ایران به ترکیه و آذربایجان خبر داد و گفت: این هنر و صنعت فرش متعلق به تبریز و ایران است، باید توجه به فرش و قالیبافان افزایش یابد. به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، علی محسنیان اظهار کرد: هواپیمایی ماهان به دلیل محدودیتهای پروازی و تعمیرات، پروازهای خود به یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، را لغو کرده است.

اخبار جدید غ

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، فرش دستبافت ایرانی هنر کم نظیری از آمیختن نقش و رنگ است؛ هنری که با تار و پود ایرانیان عجین شده و علیرغم تلاشها برای مصادره آن هنوز هم این هنر در دستان ایرانیان است و هیچ کشوری نتوانسته فرشهای ایرانی را به قبضه خود در آورد. دو روز مانده به عید حالش بد شد و در بیمارستان بستری شد. ️رامین آذری گفت: طبق برنامه، پروازهای نوروزی این شرکت از روز ۲۹ اسفند آغاز خواهد شد و در مسیرهای ازمیر ( ۶ پرواز)، آنالیا ( ۱۸ پرواز) و آدانا ( ۱۲ پرواز) انجام خواهد پذیرفت. پولاد اظهار داشت: تبریز شهر آرزوها و بهترین شهر جهان برایم است و باز هم معتقدم باید برای این شهر کار انجام دهم و باز هم باید سرمایه گذاری کنم؛ من از تبریز ریالی سود نخواهم برد و هر چه از سود سرمایه گذاری ها حاصل شود، در همین تبریز دوباره هزینه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدرضا پورمحمدی عصر امروز (سهشنبه) در ارتباط تصویری با استاندار ارزروم ترکیه، بر ایجاد روابط دوستانه گسترده و مستحکم بین دو کشور تاکید کرد و اظهار داشت: ایران و ترکیه در شرایط سخت سالهای گذشته در کنار هم بودهاند و ضروری است همکاری آنها با قوت بیشتری ادامه یابد. به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، علیمراد کرمی صبح امروز در گردهمایی مدیران مدارس منطقه دلوار، اظهار داشت: مدیر مدرسه توانمند باید مشکلات مدرسه را مدیریت کند و با وجود کمبودها در منابع مالی بتواند مدارس پویایی برای دانش آموزان ایجاد کند. در این نشست کاری که به مدت ۲ روز برگزار می شود، محمدرضا قربانی، مدیرکل راه آهن منطقه آذربایجان از طرف ایران و مظفر کوچ، مدیر راه آهن منطقه مالاتیا از طرف ترکیه به اتفاق هیئت های همراه، مسایل مربوط به مشکلات فنی در تبادل واگن قطارهای باری، تخلیه و بارگیری و اجرای دقیق مفاد موافق نامه منعقده بین ۲ کشور را بررسی می کنند. وی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برایم، قرار گرفتن در دل مردم موطنم از هر چیزی مهمتر است، اظهار کرد: اینکه مسئولان تبریز قصد دارند تندیس مرا در این شهر قرار دهند، زیاد مهم نیست؛ آنچه برایم بسیار اهمیت دارد، جای داشتن در دل و یاد مردم است.

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما