آخرین و جدیدترین اخبار رتبه بندی و افزایش حقوق معلمان در سال 98 و 99

رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره ادعای برخی تولیدکنندگان مبنی بر اینکه مواد اولیه موردنیاز تولید از بورس کالا وارد بازار آزاد میشود و آنها ناچارند این مواد را با قیمتهای بالا خریداری کنند، گفت: مشکل بیش از 80 درصد تولیدکنندگانی که شش ماه پیش از نحوه عرضه مواد پتروشیمی در بورس گلایهمند بودند، در حال حاضر رفع شده است. این که برنج خارجی قابل عرضه در فروشگاههای زنجیره ای و یا هایپرمارکت ها در مازندران توسط افرادی سودجو به صورت یکجا خریداری شود و یا این که تجار و برخی از صاحبان شالیکوبی داران سنتی وجود تقاضای برنج مخلوط داخلی با خارجی با هدف قیمت مناسب و پائین را از استان های مختلف کشور تایید کنند، نمونه های بارزی از تقلب در عرضه این محصول است. آمار تشکیل پرونده متخلفان مخلوط کننده برنج داخلی با خارجی و دستگیری آنان از سوی ماموران تعزیرات و شناسایی انبار برنج های خارجی در مازندران همه گواه گسترش این فعالیت غیرقانونی توسط افراد سودجو است. آخرین آمار کرونا در ایران؛ فوت ۲۸ بیمار کرونایی در شبانهروز گذشته ۵۱۴۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا طی شبانه روز گذشته شناسایی شده اند.

اخبار جدید چیلیز

متاسفانه همچنان بیماری کرونا در حال بیداد کردن می باشد. کرونا ثروتمندان را اخبار جدید نظام وظیفه پولدارتر کرد! درست است که تحریمهای آمریکا روی فروش کلی هوآوی (به خصوص بخش داخلی) تاثیر زیادی نداشته، اما توانسته است مدیران این شرکت را برای پیدا کردن راهحلهای جایگزین ترغیب کند. به گزارش خبرگزاری آریا ، محمدرضا پورابراهیمی در گفتگو با بخش خبری 21 شبکه یک سیما در خصوص جاماندگان سهام عدالت گفت: در بخش اول افرادی هستند که در ابتدا فرم پر کرده و ثبتنام هم کرده بودند، اما الآن جزو مشمولین نیستند که حدود دومیلیون نفر میشوند. در این مورد، قضیه از این قرار بود که بسیاری افراد در روز حاثه با سرچ اخبار مربوط به نیویورک، فقط با نتایجی از تاریخچه شهر روبرو می شدند، و خبری از خبر اصلی نبود. با نصب این اپلیکیشنها بر روی گوشی موبایل خود میتوانید،تازه ترین اخبار انگلیسی را بصورت متنی و صوتی در اختیار داشته و به تمرین و تکرار با این اخبار انگلیسی به تقویت مهارتهای زبان خود در زمانهای مختلف بپردازید. گروه فرهنگی/ با نیم نگاهی به اخبار تولیدات سینمایی و تلویزیونی، نام دو سریال روی موج حاشیه قرار دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، فولادی رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان بیرجند گفت: بیش از ۸۰ نفر از صنعتگران شهرستان بیرجند از ابتدای امسال تاکنون در ۲۵ نمایشگاه سراسری، بین الملی و خارج از کشور شرکت کرده اند. حسنعلی فولادی رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان بیرجند در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،گفت: این هنرمندان با صنایع تولیدی در ۲۵ رشته فعال در استان از جمله نساجی سنتی، تراش سنگهای قیمتی، چرمدوزی، سفال سنتی، معرق چوب، محصولات مسی و. به گزارش گروه رسانههای دیگر خبرگزاری آنا، چندی پیش هوآوی از سوی آمریکا تحریم شد، زیرا دولتمردان این کشور فکر میکرد این شرکت برای چین جاسوسی میکند. به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش هوآوی از سوی آمریکا تحریم شد، زیرا دولتمردان این کشور فکر میکرد این شرکت برای چین جاسوسی میکند. در پی این تحریمها، گوگل دیگر به گوشیهای جدید هوآوی سرویس دهی نمیکند و این یکی از اتفاقات بسیار ناگوار برای این شرکت خواهد بود.

اخبار جدید لیورپول

به نقل از گروه خودروسازی سایپا، سیدجواد سلیمانی در گردهمایی زنجیره تامین محصول جدید سایپا (رهام)، افزود: تولید انبوه خودرو رهام در سال آینده آغاز میشود و در فاز نخست، ۱۲ هزار دستگاه از این خودرو عرضه خواهد شد. به گزارش گروه خبر خبرگزای برنا به نقل از بورس انرژی، رینگ داخلی این بورس، امروز (یکشنبه، ۱۵ دیماه) شاهد عرضه کالاهای آیزوریسایکل، حلال ۴۰۰، حلال ۴۰۲، حلال ۴۰۶، حلال ۴۱۰، حلال ۵۰۲ و حلال ۵۰۳ پالایش نفت اصفهان، سیاو و نفتای سبک پالایش نفت آبادان و میعانات گازی پالایش گاز خانگیران است. به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از بورس انرژی، رینگ داخلی این بورس، امروز (شنبه، پنجم بهمنماه) شاهد عرضه کالاهای اکستراکت نفت سپاهان، آیزوریسایکل، حلال ۴۰۰، حلال ۴۰۲، حلال ۴۰۶، حلال ۴۱۰، حلال ۵۰۲ و حلال ۵۰۳ پالایش نفت اصفهان، برش سنگین، گاز پروپان صنعتی و گاز مایع صنعتی پتروشیمی بندر امام، بنزین پیرولیز پتروشیمی مارون، حلال ۴۰۲ پالایش نفت بندرعباس، حلال ۴۰۲ و حلال ۴۰۴ شرکت نفت ستاره خلیجفارس، سیاو پالایش نفت آبادان و هیدروکربن سنگین پتروشیمی بوعلی سیناست. رینگ داخلی بورس انرژی ایران، امروز شاهد عرضه میعانات گازی شرکت پالایش گاز شهید هاشمینژاد خواهد بود. رینگ داخلی بورس انرژی ایران، امروز شاهد عرضه انواع فرآوردههای هیدروکربوری است.

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما