پارکت آرتا برای تازه‌کاران و همه دیگران

در ادامه متداولترین آسیب و خرابیهای پارکت لمینت را بررسی میکنیم. بسیاری از کاربران هنگام انتخاب پارکت، ضدآب بودن را در اولویت قرار می دهند. در هنگام نصب پارکت های لمینیت از یک چسب خاص نیز استفاده می شود که به دوام نصب و کنده نشدن این پارکت کمک شایانی می کند.همیشه در هنگام نصب پارکت لمینیت توجه داشته باشید که حداقل 3 الی 4 ساعت پارکت ها را در فضای اتاق قرار دهید تا با دمای داخل اتاق کاملا سازگاری پیدا کنند سپس می توانید آرام آرام آن ها را نصب نمایید.مراقب باشید هیچگونه نم یا به اصطلاح رطوبت در زیر پارکت ها وجود نداشته باشد چرا که به مرور زمان منجر به شل شدن پارکت ها و همچنین کنده شدن آن ها می شود.معمولا برای رفع نم از یک پارچه ی پنبه ای کاملا خشک استفاده کنید. پارکت نیز مانند دیگر متریالها دارای یک سری مزایا و معایب است. از معايب آن ها هم مي توان از اين موارد نام برد: زيبايي كمتري نسبت به پاركت و لمينيت دارد، نياز به زير سازي دقيق تر دارد، دوام بالاي آن و احتمال كمتر آسيب ديدن اجسام شكستني در برخورد با اين نوع كف پوش است.

  • اعزام فوری نصاب ماهر
  • سهولت در تمیز کردن
  • رنگ پارکت
  • فوم مناسب با ضخامت 2 میلیمتر
  • بادوام با عمر طولانی

این محصول با نام هیل نات بلوط فندقی و با 8 میلیمتر قطر در میان محصولات شرکت آرتا از جمله پر مصرف ترین مدل ها است. تفاوت اصلی این محصولات پرکاربرد در جنس چوب آنها است. در این مطلب به بررسی موضوع قیمت نصب پارکت پرداختیم و نشان دادیم که در هنگام نصب لمینت چه هزینه های دیگری نیز ممکن است وجود داشته باشد. سپس با دستمال و یا تی که کمی مرطوب است نظافت را انجام دهید و در آخر حتما کف را خشک کنید. در زیر پارکت باید حتما فوم کارگذاشته شود و این فوم هم میتواند حکم عایق صدا و انرژی باشد و هم برخی از فوم ها از صدای کوبه ای لمینت میکاهد. طریقه نصب پارکت کف بهتر است زیر نصر یک نصاب باتجربه و حرفهای انجام شود. در کنار این عبارت یک عدد تک رقمی قرار می گیرد که هر چه این عدد بزرگتر باشد نشان دهنده مقاومت سایشی بیشتر این محصول در برابر خط و خش است. لمینت ها به طور معمول آنتی باکتریال و ضد حشره هستند، لمینت ها نسبت به آب نیز مقاومت خوبی دارند و به راحتی پارکت آب را به خود جذب نمی کنند، البته این به معنای ضد آب بودن لمینت نیست و اگر آبی بروی آن ریخته شد بایستی به سرعت جمع شود، لمینت ها بر اساس ضریب سایشی (پاخور) دارای استانداردهای مختلفی هستند که با AC نشان داده می شوند مانند AC2 , AC3 , AC4 ، لمینت از نظر قیمت بسیار ارزانتر از پارکت ، سنگ و تقریبا با سرامیک در یک رده قرار دارند با این تفاوت که امروزه از نظر زیبایی همچنان بالاترین رتبه را لمینت ها به خود اختصاص داده اند و از این نظر با هیچ یک از دیگر متریالهای کف قابل مقایسه نیستند.فوم های به کار رونده در اجرای لمینت:فوم یک لایه ابر مانند است تشکیل شده از مواد نفتی که برای استفاده در زیر لمینت باید 2 م.م ضخامت داشته باشد.

آیا پارکت آرتا قیمت [$] برای شماست؟

هر قدر عدد بزرگتر باشد مقاومت سایشی نیز افزایش می یابد. یکی از معایب برجسته پارکت آرتا، مقاومت کم در برابر سیستم های گرمایشی و سرمایشی است که تجهیزات آنها در قسمت کف قرار دارد. پارکت آرتا کد 755 یکی از محصولاتی است که دارای مغزی HDF با دانسیته (چگالی) بالا و لایه روکش با مقاومت AC4 است که مناسب برای مصارف مسکونی و اداری با تردد متوسط است. همچنین لیست قیمت پارکت نیز در ادامه شرح داده شده است، اگرچه به علت نوسانات قیمت ممکن است در برخی ساعات قیمت ها به طور موقت در سایت ارایه نشوند، اما همواره افتخار پاسخگویی تلفنی به شما را خواهیم داشت. علت آن هم وجود لولههای آب گرمی است، که در زیر آن به کار برده شده است. پیشنهاد ما برای اداره و یا دفتر کار شما پارکت آرتا کد840 میباشد . لازم به ذکر است که جهت پوشش و جلا دادن پارکت از ماده ای بنام رزین استفاده میشود که سمی و سرطان زا بوده و پیشنهاد میشود که حدالامکان تمدید این مواد را دیر به دیر انجام دهید. اگر قصد دارید دکوراسیون منزل خود را تغییر دهید و از پارکت برای زیباتر کردن کف اتاق ها استفاده کنید، پیشنهاد ما به شما خرید پارکت لمینت آرتا است، به چند دلیل: دلیل اول قیمت مناسب آن در مقایسه با برندهای ایرانی و خارجی ، کیفیت بالا، طراحی و رنگ بندی متنوع و زیبا، مقاوم در برابر رطوبت و آب ، قابل شستشو بودن.

بتونه هایی که هنگام نصب پارکت چوبی استفاده می شوند تمامی درزها را به طور کامل پوشانده وبه این ترتیب سطح کار در برابر نفوذ رطوبت مقاوم شده و ماندگاری و استقامت این کفپوش¬ها افزایش می یابد. ممکن است بعضی از مدل ها به خاطر رنگ و بافتی که دارند به نظرتان جذاب بیایند اما اگر جنسی دارند که زود کثبف و خش دار می شوند، ممکن است انتخاب خوبی برای شما نباشند.عامل مهم دیگر در انتخاب پارکت، فضایی است که قرار است در آن به کار گرفته شود. باید اطمینان حاصل کنید که پارکتی که می خرید دارای سیستم قفلی بادوام باشد.مدت ضمانت نیز یکی از معیارهای مهم در انتخاب پارکت است. لمینت یکی از محبوبترین کفپوش ها است و مزایایی نسبت به پارکت چوبی دارد که آن را تبدیل به یکی از اولین انتخاب ها برای کف پوش کرده است. چرا که هر یک از این کفپوش های چوبی نصب و نگهداری متفاوتی را دارند، همچنین از نظر ظاهری نیز تفاوت فاحشی دارند که علت آن در نوع جنس و ابعاد تولیدی شان میباشد. در صورتی که این تفکر بسیار اشتباه است زیرا پارکت های چوبی به آن اندازهایی که درتصور عموم گران قیمت به نظر میرسد، نیست.

لمینیت و یا همان لمینت نیز کفپوش چوبی است که بر خلاف پارکت به صورت مستقیم از الوار چوب تولید نمیشود بلکه از الیاف چوب فشرده و به عبارت دیگر HDF میباشد که همین امر سبب شده تا مقاومت و طول عمر بالاتری به نسبت پارکت داشته باشد. همچنین کالیته پارکت آرتا با توجه به گستردگی طرح و رنگ خود برای هر سلیقه ای حتی مشکل پسندان قابل انتخاب است. نکته قابل توجه به دلیل ممنوعیت واردات پارکت لمینت به ایران، کلیه محصولات تولیدی ساخت کشور ایران میباشد و فقط در تولید برخی از محصولات مواد اولیه وارادتی استفاده میشود. اگر منظورتون از قابل شستشو بودن این است که به طور مثال روی آن شلنگ بگیریم و تمیز کنیم باید بگوییم که اصلا امکان این امر نیست. براي خريد كف پوش مورد نظر خود بهتر است به فروشگاه هاي تزئينات داخلی ( عرضه کننده محصولاتی مانند کاغذ دیواری و ..) سري بزنيد، اما براي تنوع بيشتر و ديدن انواع برند هاي مختلف مي توانيد در تهران به خيابان سهروردي مراجعه كنيد تا از انتخاب تان مطمئن باشيد و بهترین مارک پارکت لمینت را خریداری کنید.

  • بهداشتیتر از موكت و كفپوشهای پلاستیكی
  • تعداد تایل در هر کارتن: 8 عدد
  • شاه بلوط
  • ورم کردن در اثر برخود با آب
  • از مواد شیمیایی قوی در تمیز کردن پارکت دوری کنید
  • پارکت برای محیط های پر رفت و آمد مقاوم تر است

برای کفهایی که موکت هستند در صورتی که موکت از نوع کبریتی باشد یعنی پرز نداشته باشد یا به عبارتی نرم نباشد، می توان لمینت را مستقیما بر روی موکت نصب کرد که در این حالت هزینه فوم از رقم فاکتور حذف می شود و همچنین اجرای لمینت بر روی موکت بسیار بهتر از اجرای آن بر روی فوم می باشد، البته با توجه به این نکته که برای اجرای لمینت بر روی موکت بایستی نصاب، موکت مورد نظر را رویت و نظر نهایی را اعلام کند که آیا نوع موکت مناسب اجرای لمینت بر روی آن است یا خیر! زیرا اگر موقع نصب، عایق سازی به خوبی انجام نشده باشد، لمینتها حرارت زیادی دیده و در نهایت باد میکنند. لمینتها از چند لایه چوب فشرده و تحت فشار تولید شدهاند بنابراین کمتر طبیعیاند. بر اثر ریختن مکرر آب بر روی لمینتها آب به لایههای زیرین نفوذ پیدا کرده و موجب ورقه ورقه شدن آن میگردد.

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما