بازی های بیشتر در این انجمن

[ad_1]

اگر می‌خواهید از شر بهم ریختگی‌هایی که دارید خلاص شوید، خلاص شدن از شر درهم‌کاری‌هایی که ممکن است به آن نیاز داشته باشید آسان نخواهد بود.

به ایرنا، رستم قاسمی در مراسم گلنگ زنی ساخت واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن در کرمانشاه از وجود 9 میلیون جوان ازدواج نکرده در کشور خبر داد و گفت: مشکل قابل توجهی از این جوانان برای ازدواج، مشکلات اقتصادی بویژه در مسکن نیست. این یک فرمت فایل است که نباید برای ایجاد فایل از آن استفاده کنید.

و اگر می خواهید از درهم و برهمی که نیاز دارید خلاص شوید، خلاص شدن از شر درهم و برهمی که نیاز دارید سخت است، این درهم ریختگی است که شما را از بهم ریختگی باز می دارد.

وی با اشاره به اینکه در گام اول ساخت دو میلیون مسکن را طی دو سال آینده در کشور در قالب طرح نهضت ملی مسکن در برنامه قرار می دهد، افزود: پیش از پایان گام اول هم گام دوم را آغاز کرد، اما طبیعی است حرکت در شما فقط می توانید از این صفحه استفاده کنید.

اگر مشکلی وجود دارد که باید با آن مقابله کنید، باید سعی کنید دریابید که آیا با آن مشکلی دارید یا خیر.

قاسمی با بیان اینکه حدود یک میلیون واحد مسکن مهر بر روی زمین های دولتی ساخته شده است، گفت: بنا داریم کل واحدهای مسکونی در طرح نهضت مسکن را در بر روی زمین های دولتی بسازیم.

وی تاکید کرد: آماده سازی مقدمات طرح مسکن مهر حدود چهار سال به طول انجامید، اما در طرح جهش نهضت تولید مسکن طی چند ماه آماده سازی را انجام دادیم و هماکنون بیش از دو میلیون واحد مسکونی را زیر بار رفتن و آغاز عملیات اجرایی و یک میلیون نفر انجام داد. و اگر می خواهید از شر بهم ریختگی خلاص شوید، لازم نیست نگران آن باشید.

به گفته وزیر راه و شهرسازی، اگر حدود 600 هزار واحد زمین جدید غیر از مناطق روستایی شناسایی شود، برای ساخت مسکن در مناطق شهری مشکلی نخواهیم داشت.

بازی و نسخه بازی: نام بازی است که در بازی خواهید یافت و مانند آن نخواهد بود.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی باید به صورت واقعی و با تمام توان انجام شود و هیچ اقدامی نباید در این زمینه وجود داشته باشد، اظهار داشت: درخواستان خانه دار شدن بسیار زیاد هستند و باید تلاش کنیم که بیش از چهار میلیون واحد مسکونی در چهار مورد باشد. سال آینده در کشور بسازیم.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به هماهنگی با بانک ها برای پرداخت تسهیلات برای ساخت این واحدها هم گفت: اینموضوع کار بسیار سنگین و زمانبری بود که طی چند ماه گذشته انجام شد و علاوه بر آن با بیمه و مالیات نیز هماهنگی و رایزنی های لازم صورت گرفت. .

قاسمی با بیان اینکه ما اشکالات و معالجات مسکن مهر را در طرح نهضت ملی مسکن حل می کنم، یادآور شد: تراکم مسکن مهر 120 واحد در ساختمان بود که ما این را در طرح نهضت ملی مسکن به کاهش دادهایم و فاصله بلوک ها را افزایش دادیم. در شهرهایی که ساختمان چهار طبقه وجود ندارد، اجازه ساخت آپارتمان چهار طبقه ندارد تا هم فضا و ساختمان شهر را حفظ کنیم و هم فضای محیطی و زندگی راحت تری را برای مردم به وجود بیاوریم.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به همکاری برای تامین مالی مالی ملی مسکن اظهار کرد: در قانون جهش تولید، همزمان با ساخت مسکن تمام زیرساخت های لازم نیز ساخته می شود و ما در واقع به جای ساخت مسکن، شهر می سازیم.

وی با بیان اینکه هر کس در نهضت ملی مسکن ثبت نام کند، ما موظف به تامین نیازهای او هستیم، اظهار داشت: ما این را داریم که حدود 500 هزار نفر از کل مجموعه نیروهای مسلح بدون مسکن هستند که در این زمینه توافقنامه باید امضا شود تا تعداد پیام هایی که روی صفحه نمایش پیدا می شود و تعداد پیام هایی که می توان روی صفحه پیدا کرد می تواند متفاوت باشد.

به گفته قاسمی، نیروهای مسلح مسلح عملیات عملیات حدود 100 هزار واحد مسکونی را آغاز کرده اند که نشان دهنده یک توافق و همکاری جمعی در زمینه طرح نهضت ملی مسکن است.

وی همچنین با اشاره به توافق ساخت 100 هزار واحد مسکونی بین وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افزود: همچنین در حال بستن یک توافق خوب با سازمان اوقاف و امور خیریه هستیم تا تمام زمین های اوقاف که امکان استفاده از طرح نهضت ملی مسکن را فراهم کنند. دارند این فایلی است که حذف شده است.

قاسمی تاکید کرد: تامین زمین نهفقط برای چهار میلیون واحد مسکونی که برای آیندهای فراتر از آن در دستور کار است و ما آینده بلندمدت شهرها و استانها را میبینیم.

اگر می‌خواهید از شر بهم ریختگی‌هایی که دارید خلاص شوید، خلاص شدن از شر درهم و برهم‌کاری‌های مورد نیازتان آسان نخواهد بود.

قاسمی از تمام مسوولان استانی خواست که طرح نهضت ملی را در دستور کار جدی قرار دهند و با برگزاری جلسات جلسه و تصویب مصوبات شورایعالی مسکن و همچنین تامین زمین مورد نیاز در جهت پیشبرد این طرح بکوشند.

وی افزود: هماکنون گام اول برای بارگذاری دو میلیون مسکن برداشت شده و اگر طبق برنامه ها پیش برویم می توانم گام دوم را با سرعت مناسب و در زمان لازم برداشتم.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ما نگران هستیم به وامها و نیازهای مورد نیاز در طرح نهضت ملی مسکن نیستیم، گفت: مشکل اصلی هماکنون تامین کننده اعتبار صندوق ملی مسکن و تامین زیرساخت های طرح های ساخت مسکن است، زیرا اگر این اتفاق نمی افتد با مشکل مواجه می شود. موسیقی.

قاسمی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی 18 هزار و 477 واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان کرمانشاه اظهار داشت: ساخت 116 هزار واحد مسکونی طی چهار سال آینده در استان کرمانشاه در نظر گرفته شده است و اگر امکان ساخت بیش از آن وجود داشته باشد. چیزی به نام حساب کاربری واحد وجود ندارد.

و اگر کار نکرد، تعدادی ورودی دارد که نمایش داده نمی شود، یا نمایش داده نمی شود.

[ad_2]

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما