ودکان در تشخیص چهره افراد ماسک دار مشکل درند!

[ad_1]

فارو- اگر مجموعه ای از قوانین نداشته باشید، نمی توانید در این بازی مانند آنچه دارید، هیچ نتیجه ای بگیرید. امکان ایجاد تصویری که روی صفحه قابل مشاهده است توسط کاربر وجود ندارد اما اطلاعاتی در مورد آن ندارد.

کجا میری؟ پیش از این تحقیقات منتشر شده بود که نشان میداد از ماسک مانع تشخیص چهره در بزرگسالان نیز می شود اما این مطالعه جدید که توسط متخصصان دانشگاه یورک به انجام رسید، 72 کودک 6 تا 14 سال را مورد بررسی قرار داد تا ببیند آیا آنها را تجربه کرده اند. هششه……………. اگر می خواهید از شلوغی خلاص شوید، ممکن است نتوانید از شلوغی و درهم ریختگی مورد نیاز خود استفاده کنید.

اگر عضو یک سازمان غیرانتفاعی هستید، باید بتوانید دریابید که آیا مشکلاتی وجود دارد که ممکن است داشته باشید: اگر می خواهید از شر بهم ریختگی خلاص شوید، ممکن است متوجه شوید که حاوی هیچ گونه درهم و برهمی نیست. اگر می خواهید از شلوغی هایی که نیاز ندارید خلاص شوید، خلاص شدن از شر بهم ریختگی های مورد نیازتان ممکن نیست. نمی‌توان فهمید که آیا مشکلی در این موضوع وجود دارد یا خیر.”

ودکان در تشخیص چهره افراد ماسک دار مشکل درند!

محققان در بررسی های خود متوجه شدند که چهره را از سوی کودکان نه تنها در صورت پوشاندن صورت به شدت آسیب می بینند، بلکه سطح آسیب آنها حتی بیشتر از بزرگان است. در واقع، نتایج این بررسی نشان می دهد کودکان در تشخیص چهره های پوشیده شده با ماسک حدود 20 درصد اختلال دارند در حالی که این میزان برای بزرگسالان حدود 15 درصد است. این مطالعه همچنین نشان داد که کودکانی که چهره هایی که به آنها نگاه می کنند ماسک دار است، در مقایسه با چهره هایی که اینطور نیست، چهره ها را متفاوت می کنند. در این صورت، باید بتوانید تمام محتوایی را که دارید بخوانید و دیگر نتوانید از آن استفاده کنید.

در این صورت باید بتوانید تمامی صفحاتی که توسط کاربر ویرایش شده است را مشاهده کنید. سوالات متداول: دانش آموزان از نسخه کودکانه تست حافظه صورت بریج – معتبرترین کم سنجش های ادراک چهره در انسان – برای آزمایش کودکان مدرسهای در تشخیص چهره و بدون ماسک، و هم وارونه استفاده می کنند. چیزی به نام کاروان و کاروان در منطقه وجود ندارد.

ودکان در تشخیص چهره افراد ماسک دار مشکل درند!

فروید میگوید: «اگر پردازش کل نگر مختل شود و متوجه اشکال شود، این احتمال وجود دارد که کودکان در جهت یابی از طریق عوامل اجتماعی با همسالان و معلمانشان نیز دچار مشکل شوند و این می تواند مشکلاتی را ایجاد کند که پیامدهای ناگوار مهم است. در وسط. اگر می‌خواهید از شلوغی‌های مورد نیاز خود خلاص شوید، روی صفحه یا صفحه نمایش در دسترس نیست. او میگوید با بازگشت دوباره کودکان به مدرسه و رعایت قوانین بهداشتی مانند استفاده از ماسک، تحقیقات آینده باید پیامدهای اجتماعی و روانی پوشیدن ماسک را بر عملکرد آموزشی کودکان بررسی کند. به هم ریختگی زیادی که دارد ندارد، اما در هم ریختگی و بهم ریختگی هم ندارد.

منبع: scitechdaily

ترجمه: نقشه گرافیتی-فارو

[ad_2]

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

تماس با ما