عکس های خیره کننده از گرافیتی های سرگرم کننده – زومیت

[ad_1]

جیمی پل اسکنلون (معروف به JPS) در سال 1997 در یک شهر ساحلی نه چندان دور از بریستول، انگلستان متولد شد. او از کودکی خلاقیت خود را نشان داد. او با تحصیلاتی که از پدرش گرفت، معلمان مدرسه را با نقاشی های شگفت انگیز خود تحت تأثیر قرار داد. پس از فارغ التحصیلی برای تحصیل در رشته طراحی گرافیک به دانشگاه رفت. با قطع حمایت دولت، جیمی دیگر قادر به پرداخت هزینه های کالج نبود، بنابراین مجبور به ترک تحصیل شد. کار به عنوان کفاش و کلید برش همه چیز را برای او رد کرد. جیمی پس از کشته شدن دو تن از دوستانش شروع به مصرف مواد کرد و به کراک و الکل معتاد شد. در سال 2009، زمانی که جیمی در وضعیت بدی قرار داشت، دوستش او را به یک نمایش استنسیل در بریستول برد.

گرافیتی /


در آنجا جیمی متوجه شد که چقدر زندگی خود را تلف کرده است. جیمی گرافیتی را با ایجاد یک استنسیل از روی جلد مجله و یک اسپری رنگ دزدیده شده شروع کرد. با این حال او هنوز به مرحله ای نرسیده که با اعتیادش کنار بیاید. در نهایت، بدترین چیز ممکن بود زمانی که ما بی خانمان بودیم و روی پشت بام یک هتل متروکه می خوابیدیم. او در پشت بام هتل تصمیم سختی گرفت که از یک چهارراه بپرد و به دو دوست از دست رفته خود بپیوندد یا به زندگی خالی خود ادامه دهد. جیمی تصمیم گرفت ثابت کند که می تواند در بازی هنری موفق شود و نشان دهد که حتی اگر در فقر بزرگ شده باشد، برخلاف تصوری که با آن بزرگ شده است، شکست نخورده است.


گرافیتی /


او شروع به شرکت در جلسات مشاوره و گروهی کرد تا اینکه سرانجام توانست زندگی خود را تغییر دهد. با گذشت زمان، جیمی نه تنها تجهیزات، بلکه مهارت های خود را نیز بهبود بخشید و توانست سبک و تکنیک خود را توسعه دهد. این هنرمند سبک منحصر به فردی دارد. آثار هنری او را می توان در کشورهایی از سراسر جهان مانند نروژ، اسپانیا، ایالات متحده و آلمان مشاهده کرد.

هنر و زندگی هنری مرا از اعتیاد نجات داد. من در نقاشی آثاری که دنیا از آن لذت می برد لذتی بالاتر نمی بینم.

جیمی در مورد کارش می گوید:

توصیه من برای مبتدیان این است که با کارهای ساده شروع کنند و همچنین چیزهایی را که دوست دارند و می توانند شخصاً با آنها مرتبط باشند نقاشی کنند. موضوعاتی که رسانه ها آنها را جالب می دانند فقط برای تبلیغ یک برند خاص استفاده می شوند. باید بدانید که قانون شکنی (عدم پیروی از روندها) همیشه استرس زا است. وقتی شروع کردم چیزی برای از دست دادن نداشتم. با جان دودل کار کنید و فکر کنید چیزی برای از دست دادن ندارید.


گرافیتی /


گرافیتی /


گرافیتی /


گرافیتی /


گرافیتی /


گرافیتی /


گرافیتی /


گرافیتی /


گرافیتی /


گرافیتی /


گرافیتی /


گرافیتی /


گرافیتی /


گرافیتی /


گرافیتی /


گرافیتی /

امیدواریم از تماشای این قسمت از شاتر لذت ببرید. برای دیدن آثار بیشتر این هنرمند می توانید به صفحه اینستاگرام JPS مراجعه کنید. نظر شما در مورد این گرافیتی ها چیست؟ آیا دوستشان داری؟



[ad_2]

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما